BNOTE
Applicatie voor informeel contact met de burger.
Bij de meeste gemeentes in Nederland zijn de afgelopen jaren het aantal WOZ-waarde bezwaren dat wordt ingediend door particulieren en WOZ-adviesbureaus enorm toegenomen.
Daarom is er steeds meer behoefte om de communicatie en het contact met de burger te verbeteren, herstellen en om vertrouwen te winnen. BNOTE biedt de mogelijkheid om alle informele contacten te beheren en geeft helder inzicht in het verloop van de contacten uit het verleden. B-Note is niet alleen een applicatie, maar een manier van werken. Een effectieve communicatie met de burger zorgt er vaak voor dat inwoners geen bezwaar maken.
Hoe werkt BNOTE? In de eerste fase worden de ingekomen bellers afgevangen door een KCC-afdeling. De KCC kan door u georganiseerd worden of door Innovip. De KCC begeleidt de beller met het formuleren van hun vraag of grieven met behulp van BNote. Daarna haalt de taxateur de verzameling vragen van burgers uit de werkbak en onderzoekt wat er moet gebeuren. Bij het terugbellen kan de taxateur dan ook gericht antwoord geven op de gestelde vragen.
Ten alle tijden alle bellers terug te zien voor iedereen en de stand van zaken met betrekking tot elke beller. Wilt u een presentatie van BNote? Neem vrijblijvend contact met ons op